Fryser..

Hejhej!
Har inte uppdaterat på hela helgen jag vet! Men jag har nämligen varit i Örebro och badat på nått badhus. Örebro är faktiskt ganska fint om jag ska vara ärlig.
Idag så har jag gått i skolan. Första gången efter tre veckors "ledighet" (prao+lov). Efter skolan så var jag med Johanna. Vi gick en lång prommenade och snackade lite skit. Det var trevligt.
Just nu så sitter jag här och håller på och frysa ihjäl, fattar inte varför. Det är ju liksom 23 grader här inne men jag fryser nästan ihjäl!! Sjuk? Nej snälla, inte igen!
Puss


Kommentarer
Postat av: sophie

sv: haha jätte kul^^ jag skrev fel bokstav okej:P ^^

2008-11-03 @ 20:45:44
URL: http://sofijhuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0