paus?

Hej på er!
Idag har vi haft en antirasismdag i skolan. Vi spelade kort och det blev helt knasigt. Man satt i olika grupper och så fick man läsa igenom reglerna och man fick inte snacka med nån. Sen den som vann vid varje bord fick flytta vidare. I början vann jag varje gång så jag fick flytta mig hela tiden. Men det knasiga var ju att alla spelade på olika sätt eftersom att vi alla grupper hade fått olika regler (medvetet), så det blev ju lite viskningar och så. Måste även erkänna att jag vart en aning irriterad på alla som inte hade läst igenom reglerna ordentligt (trodde jag). Meningen med kortspelet var att man skulle typ känna på/försöka anpassa sig.
Just nu så sitter jag och tittar på Ugly Betty och kom precis på att jag missade gossip girl i söndags! FAN! Nån som kan berätta vad som hände eller när det är repris?
Sen tänkte jag bara säga att Jag tror jag kommer ta en liten paus från bloggen just nu. Jag orkar inte och har rätt mycket jag måste göra i skolan och så. Så om ni inte hör av mig så vet ni varför. Är kanske tillbaks om nån vecka!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

fin header!

2008-11-06 @ 14:55:35
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0