Grattis!

Hej på er!
Jag är rätt dålig på att uppdatera, jag vet.
Idag har jag iallafall varit på praoen. Sista dagen faktiskt, och jag kommer sakna alla små gulliga barn! Sorgligt. Men dem sa iallafall att jag får komma och hälsa på när jag vill! Hihi.
Vi bakade chokladbollar idag också! Dem vart väl sådär kan jag väl säga, haha. Nejrå, men dem vart helt okej!
Jag känner att jag bara måååste åka till nacka forum idag och kika!! Någon som följer med? För jag vill inte åka själv, haha. Förresten så har jag skaffat msn i mobilen. Det är sjukt svårt att förstå sig på. Iallafall för mig. Men det verkar som att alla kontakterna inte är med. Desutom står det att jag har för många kontakter och måste ta bort några, jag har nämligen 341 st kontakter. SHIT! Nä jag ska nog rensa bort alla tråkiga och sånna jag inte känner nu.

Och idag är det min mammas födelsedag!! Grattiiiis mamiii! <3

Nu ska jag rensa msn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0