Helgen

Hallå där!
Förlåt för att jag inte uppdaterat något i helgen. Ni får en liten sammanfattning av vad jag har gjort.
I Lördags så åkte vi hem till mormor i åkersberga och käkade lunch där. Sen åkte vi vidare till jennlarna och hämtade upp dem för att sen åka till en bowlinghall och bowla. I början var jag bäst! Sen i mitten sög jag, fattar inte vad som hände. Men sen hittade jag värsta bästa klotet som blev mitt tur klot (det var rosa!!!) och jag var typ bäst igen , haha! Fast min svacka i mitten gjorde att jag bara kom trea totallt men jag låg inte många poäng efter inte!
Sen åkte vi hem till några som jennlarna känner och där käkade vi. Jag hade otroligt tråkigt, bara massa "halvasmå" barn. Så jag satt och snackade med de vuxna. När vi sen skulle beställa taxi hem så gissade vi innan taxin kom vad chauffören skulle heta. Jag bah; Han kommer fett heta Lars!! Och tror ni inte att han heter det då, JOO!! Ni andra blev totalt ägda, MOHAHA! Sen gissade vi vad det var för bil märke, och efter att alla hade gissat lite så gissade jag på Mercedes och jag hade rääättt!! Jag äger ju!! Och det var jätte roligt i taxin för jag jocke och mams satt baklänges eftersom att det var en lite större taxi för fler personer, och jag kunde fan inte sluta skratta!! Jocke tyckte nog jag hade världen sämsta humor!! Men shiiat liksom vi åkte baklänges?!?!!!!!!!!!!! HAHA!
Idag så har vi varit i täby centrum och shoppat! Lägger in bilder på va jag köpte sen. Och när vi var där så såg jag hon som var med i värsta vännerna på sommarlovsmorgon (haha). Ni har säkert inte äns sätt det, men det har jag HAH!
På väg hem så släppte mamma av mig vid kyrkan. Efter en stund kom johanna dit och vi snackade liten stund och sen gick vi in på gudstjänst. Allstå vi går inte dit frivilligt om ni tror det. Man måste nämligen gå på gudstjänst 10 gånger när man ska konfimeras.
Aja nu börjar mina fingrar bli trötta och det är säkert en massa stav fel i den här texten men jag orkar inte rätta de just nu. Nu ska jag gå ner och se tv! Det här inlägget vart hel konstigt!! Så vi fortsätter så!
Fuck alla katter, jag är en tiger!!
Ciao sötnooosingar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2008-10-21 @ 18:35:09
Postat av: Johanna

Visst var det lite roligt i kyrkan. :P

2008-10-21 @ 18:36:09
URL: http://somthingsright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0