Heter man Felicia så gör man

Nu är jag faktiskt inne på min laptop(tro det eller ej men så är det).
Jag ringde mamma och sa att den va sönder och sådär. Hon frågade om jag hade satt i sladden så då gick jag och tittade, men den va inte i så då satte jag in den i datan. Men den gick ändå inte igång. Sen ringde mamma efter en stund igen och frågade igen om jag verkligen hade satt i sladden. Och hoppsan! Jap hade visst glömt att sätta i sladden i väggen. Så nu funkar den igen! Vilken lättnad, och jag tar tillbaks alla svordommar från det förra inlägget!
Men saker är ju inte lätt om man heter Felicia!
Nu ska jag kila ut med hunden och sen ska jag höra av mig till Linda!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0