Jag har tråkigare än tråkigast

Hejsan!
Idag har jag efter praoen så var det komfa. Det var gansla kul idag för vi var inte alls många, det vart mycket skratt! Imorgon så funderar jag och johanna på att åka till nya nacka forum eftersom att det öppnar imorrn!
Just nu sitter jag och tittar på bonde söker fru (haha). Och jag har väldigt tråkigt. Alla är sååå tråkiga på msn, inga sociala snälla ikväll inte! Tråkigareee. En tråkig kommentar har jag fått också :P
Jag är på dåligt humör!!!! Eller jag är på väg att bli iallafall! Jag har bara lust att vräka ur mig en massa dumma kommentarer om alla! Men jag ska försöka hålla dem inom mig.
Ska fortsätta titta tv nu! Vi hörs!!!!

Kommentarer
Postat av: Linna

sv; jaa, när blir den va ? ;) jaget faktiskt inte, jag och Sophie tänkte på höstlovet någon dag :)

Men den har jag också hört ska vara läskig! :D

2008-10-24 @ 08:14:34
URL: http://likelinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

har också tråkigt, så jag frågar dig: Vad har du för åsikter gällande de stora bloggerskorna?

2008-10-30 @ 23:00:20
URL: http://shackii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0