kvällen

Hejsan! Vi har nästan precis ätit frukost och nu har Linda och Sophie åkt hem för att de skulle rida idag.
Så nu tänkte jag berätta vad vi gjorde igår.
Linda & jag bestämde oss för att åka till nacka forum. Jag köpte en stickade kofta och en annan kofta. Jag lägger ut  bildern sen. Iallafall så gick vi och flummade inne i nya nacka forum. När vi gick till bussen så gick vi under en bro, och jag trodde att de var den tunneln alla snackar om att det finns en ande i. Men linda berättade att det inte var den (kanske därför de aldrig kommit nån ande när jag ståt där och ropat) så hon visade mig den rätta tunneln. Så vi bestämde att jag skulle gå till andra sidan av tunneln och sen tillbaks. Linda vågade inte följa med så hon filmade mig. Ja bah; Okej, nu ska jag va lite cool här då! Så jag gick in (tunneln var skit lång, kanske 25m, minst!) Så ropar jag de man ska ropa, tror ni inte att jag hör sopningar då eller?! Fyfaaan, va läskigt. Jag sprang ut o bara skrek och började typ gråta. SHIT!
Linda fick det på film, trodde vi. Men hon råkade missa att spara det. Jaja..
Sen åkte vi hem, och efter en stund kom sophie. Sen kom Rasmus och hjälpte oss att ladda hem filmen Mirrors (tack så mkycket, de va jätte snällt! :) )
Sen lite senare så började vi titta på den. Grymt läskig faktiskt! Efter den så såg vi på Strandvaskaren, den e också väldigt läskig men jag har redan sätt den. Efter de så såg vi på en lite gladare film så att vi skulle kunna sova. Men vi stängde av den klockan fyra på morgonen, då gick vi och la oss.
 Konstigt nog så vaknade jag riktigt tidigt. Typ vid tjugo i elva, så jag har sovit lite mer än 6 timmar blir det va? Konstigt med tanke på att jag brukar sova mycket längre.
Här har ni lite bilder!

Sophie var lite besvärlig och ville inte  vara med på bilden, men tillslut fastnade hon! ;)


Jag och Linda i våra nya likadana koftor! ;)


Jag och sophie ;)


Linda och Sophie :)
Egentligen är den här bilden lite läskig tycker jag, för om ni tittar där vid sophies öga och Lindas fot så ser ni nånting, eller hur? Är det inte sånna som kallas typ orber(?) och har nånting med spöken att göra. Fett läskigt eftersom att det var ju spökfilmer vi tittade på..


Otroligt fin bild..


Adios!


Kommentarer
Postat av: ebba

Du är utmanad! Antar du min utmaning? gå in på min blogg för att se mer om vad utmaningen går ut på! ^^

2008-10-28 @ 15:18:15
URL: http://ebbaws.blogg.se/
Postat av: ebba

jag har inte koll på blondinbella ;P

2008-10-29 @ 12:42:19
URL: http://ebbaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0